Tidsskrift for Socialpædagogik 20. årg. nr. 1, 2017
Tema: PROFESSIONSVIDEN OG UDDANNELSESVIDEN
TEMAARTIKLER:
Tab af autoritet: Når pædagogik bliver forvaltning
Af Anders “Nold” Petersen
Studerendes perspektiv på uddannelsesforløb med fokus på eksistentiel og fænomenologisk opmærksomhed
Af Hanne Laursen og Isabell Friis Madsen
Pædagogstuderende skaber professionsviden: Sådan kan der arbejdes med førstepersonsperspektiver i praksis
Af Nadia Norling Klarsgaard, Trine Høgh og Jesper Dam Larsen
Da de ikke-stolte blev stolte: Om udviklingshæmmedes stoltheder
Af Mikkel Vinding og Michael Vinding Clausen
Voksenhandicapfeltet som en væsentlig del af et socialpædagogisk felt? Har feltet plads nok i tidsskriftet?
Af Britta Nørgaard
En fælles faglig forståelse: En nødvendighed i pædagogisk arbejde
Af Kristian Andersen
Pædagogers profession og uddannelse: Sammenlægninger, modsætninger
Af Karsten Tuft
På sporet efter den tabte socialpædagogik
Af Søren Hegstrup
PRIS: KR. 150,00
Hvis du er medlem af Dansk Forening for Socialpædagogik kan du læse nummeret online her.